Treba li Vašem automobilu profesionalna briga?
— CERTIFICIRANI SERVIS FAP DPF —

- Dostava filtera kurirskom službom iz servisa u našu firmu ( Intereuropa )
- Mjerenje količine čestica čađe prije i poslije regeneracije, evidencija mjerenja i dostava mjerenja koncesiji
- Regeneracija FAP filtera na Ekoblast uređaju
- Visokotemperaturna montažna pasta, za montažu filtera i senzora
- Povrat regeniranog filtera koncesiji kurirskom službom
- Ekološko zbrinjavanje toksičnog otpada tj, odstranjenih čestica
— O FAP DPF filterima —

Kod filtera čestica dizela se radi o sustavu za izdvajanje dizelske čađi iz ispušnih plinova dizelskih motora.
Filteri čestica dizela bez aditiva se koriste kod vozila, kod kojih je filter čestica smješten u blizini motora.
Sustavi sa aditivom se koriste kod vozila kod kojih nije moguće smještanje filtera čestica u blizini motora.
Katalitički premazan filter radi bez aditiva i za to koristi premaz filtera
koji sadrži plemeniti metal, te djeluje na dva načina. Kod pasivne regeneracije
se odvija spora i oprezna pretvorba čađi nataložene u katalizatoru u CO2. Taj
postupak se odvija u temperaturnom području od 350 - 500 °C i teče
kontinuirano, prije svega u vožnji pretežno na autocesti, bez posebnih mjera.
Samo kod dugog rada sa malim opterećenjem, npr. u gradskoj vožnji, aktivno
povišenje temperature ispušnih plinova na okruglo 600°C skrbi svakih 1.000 do
1.200 kilometara za dodatnu regeneraciju filtera. Čestice nataložene u filteru
sagorijevaju na toj temperaturi.
Kod sustava sa aditivom dodatak skrbi za smanjenje temperature paljenja čađi na
cca 500 °C. Ovisno o načinu vožnje je potrebna regeneracija svakih 500 do 700
km. Aditiv se prilikom svakog punjenja goriva automatski usipa u spremnik
goriva. Pritom je jedna litra aditiva dovoljna za cca 2.800 litara goriva
— Nakon čišćenja filtera —

Naša preporuka je:
- Da obavezno promjenite ulje u motoru zato što začepljeni filter vrši povrat plinova i oštećuje motorno ulje, stoga promjenite ulje i to ACEA C1 za Ford i Mazdu, ACEA C2 za sva vozila PSA i ACEA C3 za Renault, Mercedes, BMW i VW. Bardahl u svojoj ponudi ima cijelu paletu 5W30 Low Saps i Low Ash motornih ulja namjenjenu za vozila opremljenih s FAP, DPF, Denox sistemima.
- Prekontrolirate rad EGR ventila, nekorištenjem Low Saps motornog ulja onečišćuje se egr ventil koji lošim radom ponovno uzrokuje čepljenje filtera. Bardahl vam i tu može pomoći proizvodom iz paketa Regeneracija, a to je EGR Cleaner koji se sastoji od aditiva za gorivo i spreja koji se koristi na usisu zraka u motor.
- Provjerite ispravnost injektora, te ukoliko je potrebno očistite aditivom za gorivo Bardahl Diesel Injector Cleanerom.
- Jednom godišnje koristiti aditiv za gorivo Bardahl FAP regenerant da bi se smanjilo ponovno nakupljanje čestica.
Ovdje smo za Vas
— NAZVATI NA —
+385 91 4499 996 (Darko)
+385 99 5930 369 (Noa)